10/9 - 09

Idag var det ju skola igen, och det är ju som det brukar vara. Men idag i matsalen så gick brandlarmet ( minns inte varför, verkade i alla fall inte som det var någon övning men heller inget seriöst ? )
Så alla gick typ ut ur matsalen, själv kom jag inte längre än till dörren, så hör jag skolans vimsigaste lärare ropa : Det är bara en övning ! Men sen så ropar hon till en annan lärare : Det var en övning eller ? Och jag håller på att dö av skratt, xD

Sen på eftermiddagen så var det någon sorts av friluftsdag för alla i 8:an på Hagavallen. Det var fotboll och brännboll, jag var ju såklart inte med på något utav det, så låg och slappade med några andra kompisar. :)
Men senare så blev det fem-kamp och jag skulle vara med på något som man står/sitter i en fyrkant så ska man räkna tyst inom sig tills man tror att man är nära tre minuter, jag gick ut på 3:02 ! :O och han andra i mitt lag gick ut på 3:01 ! Men ändå så vann vi inte eftersom vi var öööööver tre minuter, surt alltså !

Men kollade på idol ikväll också, vissa kan ju verkligen inte sjunga men jag fattar bara inte att dom inte inser det själv ? men men, då får man i alla fall något att skratta åt (a







Malin och Samntha , <3

Ska sova nu, är väldigt trött, :) men god natt !

pussss  <3




Lika söt utan smink som vanligt :D


Kommentarer
Postat av: Emelie:)

Gun eller? Säkert hon...................hahaha

2009-09-11 @ 17:28:00
Postat av: Madeleine Olofsson

haha, jepp det var hon, :D (a

2009-09-12 @ 18:13:26
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: malin

du kler allt, du er alltid så pen så <3 :D

2009-09-13 @ 17:34:50
Postat av: Madeleine Olofsson

hihi, aaw ^^ <3

2009-09-13 @ 20:22:27
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0