Lördag . <3

Blev ingen bloggning igår, hade liksom ingen ork för det.

Men i alla fall DET ÄR HEEEELG !! :D fy vad härligt att sova länge. :)
Igår så stack jag till Tonår, bestämde mig för det en timme före det började för på dagen hade jag sagt "neej, jag orkar inte" till de som hade frågat mig. Men kul var det ju, kollade på Wild Hogs också, bra film! :)

Men nu ska jag gå ner och äta frukost, är hiiimla hungrig! Sen ska jag sticka en sväng till centret för att köpa ny jacka. :))

Vi bloggas ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wild Hogs e så jävla bra :D

2009-10-03 @ 16:12:12
Postat av: Anonym

PS. Jag (Linus) Skrev den förra kommentaren

2009-10-03 @ 16:13:01
Postat av: Madeleine Olofsson

ja, visst är den bra ! :D

2009-10-03 @ 17:41:43
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0