Lättskrämd jag ?

Första skoldagen efter en vecka med lov, JOBBIGT ! -.-'
 Var på Gårn efter skolan idag därför har det inte blivit någon uppdatering. Men hade tänkt att skriva lite nu före jag ska lägga mig och läsa Anne på Grönkulla, för hela 8:an har börjat läsa klassiker.. inte det som jag brukar läsa annars men..

Men när vi var på gårn så stack jag, Tanja och Linus ut för att kolla in det här huset :



Men Linus gick runt och sa spöööökeeee typ hela tiden, och jag som är så lättskrämd är det väldigt lätt att skrämma skiten ur! :D 




Bild från Polen : - )

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja, de va skitlätt! ;)

2009-10-20 @ 16:09:50
Postat av: Nadia

har fotat i det huset en gång, det va riktigt läskigt faktiskt. :o

2009-11-01 @ 20:28:52
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0