Green Day + Polen :))

Var ju som sagt på Green Day konsert igår! De är bara helt underbara ! :)

Billie Joe Armstrong är verkligen min förebild! Haha, det var ju kul när han sa tusen takk på norska! (y  

Men mitt under konserten så var det någon som råkade hälla öl på Frida, och där stod jag och skrattade, fattade inte varför men.. xd
också tog de upp två personer som fick sjunga Welcome to paradise haha, uselt asså! :o så jag kunde bara inte sluta att skratta xD var i alla fall på humör!
Men det var i alla fall mitt livs upplevelse för det var verkligen sjukt bra ! :D

Efter konserten :



På den här sista bilden ser jag helt nerdrogad ut, :p



Och i morgon är det dags för Polen, ska vara där till lördag så blir ingen bloggning förrän på söndag,
ska upp runt fyra inatt för att flyget går runt tio tror jag, hemskt att gå upp så tidigt! :S
Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sen sova, men ha det bra, så bloggas vi!





madeleinee olofsson.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0