Läsa utan att somna, det går ju inte !

Hej på dig ! :-)


Okej.. hur ska jag börja ? ehm, jo idag på musiken så skulle jag (gitarr) Malin (sång och Tanja (sång och gitarr) spela upp för våran musiklärare och det gick väl lite bättre än vad jag hade hoppats mig, jag trodde ju liksom inte att vi skulle få ett MVG! :o  mitt första mvg sen alltid :D
Var ju konfa idag så därför blir det så sen bloggning + att jag råkade somna när jag läste klassikern, seriöst jag klarar verkligen inte att läsa utan att jag somnar, lite jobbigt men.

Imorgon blir det nog en rätt slapp dag, ska vara på skolan till typ jämt efter lunch sen så åker jag till Arvika (bup igen) ska bli så härligt att komma tillbaks dit igen och få prata ut om allt möjligt.

Hur kommer det sig att mina inlägg alltid är så intresanta ? ;)



Bilden tror jag är från vintern i 7:an :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0