Disco :))

Igår så var jag ju på nians disco, skit kul faktiskt! :-) Var väl inte på sådär jätte danshumör men kul att hänga med kompisarna också. Jag hade först tänkt att vara nörd, men hörde att det var någon mer som skulle vara det, och jag tycker inte det är direkt så kul att vara lik någon annan. ;) Så jag vet inte riktigt vad jag var..
Men jag shoppade i alla fall nya kläder igår när jag var på shoppingcentret med Malin och Tanja. Köpte ett par lack/skinntights (har varit ute efter såna länge men aldrig hittat några som jag riktigt fallit för)  99,- Bikbok
ett blå linne 99,- bikbok och en cardigan 299,- Bikbok det med. :-) Så om jag köpte något över 79 kronor så fick man lipbalm på köpet.

Vaknade ganska sent idag, var rätt trött sen igår. Men fick några gäster från Ørje på förmiddagen, lite före de skulle åka kom mormor så vi satt och kollade i skolkatalogen, och det var ju kul. :)


Sen har jag börjat att tänka på julklappar, och vad jag själv önskar mig. Fler som har börjat ?
I år önskar jag mig egentligen inget speciellt förutom pengar tror jag, har funderat på att köpa en Ipod.



Själv tycker jag lila, rosa och den gröna är rätt tuffa. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0