Underbar jul !

Julafton har varit så bra, har fått väldigt mycket fint och ätit god mat. Det kan inte bli bättre. :)

Listan på alla saker jag fått = Låååång, tumme upp !

Det bästa av allt - KISS konsert till sommaren, fick chock när jag såg att jag äntligen skulle få gå på KISS konsert, för jag hade sagt till mamma att jag önskade mig biljett till konfirmationen, men att jag får det nu det var bara - WOW !

Fick ju en del pengar också så jag har bestämt mig för att köpa en Ipod och en ny slalomhjälm sen fick jag ju en del present kort. Blir att sjoppa kläder och annat för det. Sen så fick jag Frida prenumeration på ett år, sånt är ju alltid kul att få. :D 



Kommentarer
Postat av: malin

haha,, sån kalender har jag oxå xP

2009-12-25 @ 12:51:16
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0