Trööööött ! ;o

Fattar inte hur man kan va så trött, jag somnade runt halv fyra, vaknade halv elva idag, fast somnade om med en gång xd vaknade igen vid halv tolv, : - )
Vet inte hur jag ska klara att gå upp kvart i sex i morgon, ska ju på jobb, det kommer jag aldrig att klara x')

så vad ska man hitta på idag, tror Malin undrade om vi kunde hitta på något, : - ) hoppas i alla fall, det var verkligen längesen vi två hittade på något, saknar <3

Eller så får jag nog ta å städa rummet, x) haha, provade kläder för några dagar sen, så... kläder över hela golvet ! :O så typiskt, x'b

Shit skolan börjar snart om en vecka, fattar inte hur sommarlovet redan kan va över ! Har knappt gjort ett skit i sommar, herregud.. men händer väl lite mer den sista veckan nu, : - )
Jobbar måndag - tisdag ( sover över på jobbet (y
Onsdag - Emelie ska ha filmkväll, :D
Torsdag - jobbar jag nog : - )
Fredag - åker till Karlstad för att möta några kompisar från tonårslägret, <3

Helgen hoppas jag på chill med kompis(ar :p

Vad ska du göra på slutet av sommaren ? :)

Bloggas ! :)

- madeleine




Bild från april,  ; - )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0