Ny vecka :)

Första hela veckan i 8:an nu, : - ) jag älskar verkligen vårt schema över 8:an! :p  Inte lika stressigt som det var när vi gick i 7:an :)  måndagar + tisdagar brukade alltid vara värst, men tycker att det ser bra ut nu i alla fall, (:

Så idag efter skolan så hängde Malin med mig hem, vi såg på Linas kvällsbok, helt sjuk film ! xb sen så gick vi en liten sväng på centret och kollade runt lite, + att Malin fick låna alla mina bandtröjor, vet inte hur många jag har men en hel del, x) också fick hon ju låna mina röda Converse eftersom jag snart får nya, :D



bilder från no'n kommer inte riktigt ihåg vad det var vi höll på med men, haha där ser du hur duktig man är ! :) såg ut som hundar om du frågar mig, ;)



Så ska hoppa i duschen nu, får se om jag orkar med datan efter det, : - ) Hoppas i alla fall på ett blogg inlägg till idag ! :)

- madeleine olofsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0