nattbloggning, : - )

Igår ( fredag ) var jag ju hemma ifrån skolan, redan andra dagen i 8:an.. men jag sliter ju rätt mycket efter jag hade körtelfeber för snart ett år sedan, och jag har fått några andra sjukdomar efter det, + allergier maybe.. så igår var jag ju helt slut efter skolan, så idag va jag så trött och sleten att jag inte ens orkade någonting, förrän i kväll, för det var ju bestämt att Malin och hennes familj skulle komma hit, hade ju ingen feber precis, : - )

så vi har hållt på med youtube, och att spela in en massa filmer ikväll, haha skit kul, : D så jag kommer lägga upp de som blev bäst så fort redigeringen är klar, : - ) så ha tålamod ! : D

- madeleine olofsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0