blogg efter jobb, 8D

Har inte orkat bloggat på några dagar nu eftersom har ju jobbat på måndag, igår mådde jag rätt dåligt så fick mest slappa, ;p

ikväll blir det filmkväll hos Emelie, ska bli kul, :)
Och redan en vecka till skolan börjar, orkar inte ens att tänka på det, :O

Sen så köpte jag jogging byxorna, till tröjan som jag köpte, : - )



Fast köpte den i mörkblå, : - )

Blir nog inte så mycket bloggning idag, måste snart börja fixa mig så jag är klar med det, : - )
och fixa en massa andra saker, :p

-  madeleine olofsson,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina lockar! =)

2009-08-12 @ 21:24:58
Postat av: Jacquline

Fina lockar! =)//Jacquline

2009-08-12 @ 21:26:38
Postat av: Madeleine Olofsson

tackar, :)

2009-08-13 @ 13:55:36
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0