25 augusti, :)

Skolan idag, gick faktiskt rätt bra (y konstigt att jag skulle säga något sånt men x) Men har pratat ut med några lärare så de vet hur jag mår och det är väldigt härligt, :) sen idag klockan tre så skulle jag och mamma prata med skolsköterskan ÄNTLIGEN ! :) så vi pratade om allt möjligt, kommer försöka vara med på idrotten det som jag orkar i alla fall, inte lätt att börja med idrott nu när jag inte har haft det på snart ett år..
Sen så fick jag intyg på att jag ska få laktos fri mat, : - ) känns härligt att känna att man inte behöver gå runt och oroa sig över maten på skolan, xb  eller det var på prov i en månad för att testa om det blir bättre, men har inte ätit något som innehåller mjölk på två veckor, (y och det hjälper verkligen så dåligt som jag mår efter jag har ätit något som innehåller laktos..  och sen så är jag ju så svag för mjölkchoklad.. ;(

men ska snart gå och lägga mig, är jätte trött :)

Men ha det bra !

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0